هنر ابزاری برای پاسخ بسیاری از نیازها و انتقال معنویت به کودکان است

با حضور مدیر کل کانون استان، وبینار مربیان هنری مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، با هدف بررسی فعالیت‌ها و تبادل تجربیات مربیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این وبینار که هم‌زمان با ظهر امروز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد جامعه‌ی ما را جامعه‌ای دینی دانست با تاکید برفراهم شدن زمینه‌ی استفاده همه کودکان از خدمات کانون افزود: وظیفه و رسالت اصلی ما در کانون تربیت کودکانی معتقد به مبانی دینی و اسلامی و کودکانی که درست فکر کنند، خلاق و کنجکاو و اهل معنویت باشند است  که با استفاده از زبان  و ابزار هنر می توان به بسیاری از این نیازهای کودکان ونوجوانان پاسخ گفت.

وی کتاب محور بودن فعالیت‌ها و توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیگررسالت‌های اصلی  کانون  دانست و با بیان این‌که کتاب جزعی جدا نشدنی از کارگاه‌های هنری و ادبی کانون است گفت: فعالیت‌های هنری و ادبی کانون با ایجاد فضایی جذاب این هدف را محقق می کند.

حمیدی ادامه داد: کانون در صدد است تا توانایی و دانایی  بچه‌ها به عنوان دو بال سلامت روانی و نشاط درونی بچه ها کمک می کند را بالاببرد .

در ابتدای این وبینار که محدثه تقدیری کارشناس آفریشن‌های هنری استان نیز حضور داشت مربیان هنری مراکز کانون پرورش فکری استان گزارشی از اقدامات ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ ارایه دادند و تجربیات خلاق خود را به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است پیش از پیش گردهمایی مربیان ادبی مراکز کانون استان نیز در بستر فضای مجازی برگزار شد و در این نست نیز مربیان کارگاه‌های ادبی استان ضمن ارایه گزارش عملکرد به بیان تجربیات خود پرداختند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =