کد خبر: 310376
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
بازدید 126
گرامی‌داشت هفته بسیج در کانون استان قزوین

به مناسبت هفته بسیج، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه برنامه متنوع اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هفته بسیج امسال با اجرای چند برنامه متنوع در کانون استان قزوین همراه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی، جشن الگوی سوم با مشارکت بسیج حوزه نرجس خاتون این شهر برگزار شد: سخنرانی کارشناس مدرس حوزه، اجرای سرود «دختران آفتاب» توسطاعضای نوجوان دختر کانون، شعرخوانی عضو نوجوان کانون ، نمایش نماهنگ معرفی  فعالیت‌های کانون و بسیج و تقدیر از مدافعان سلامت خاکعلی از جمله فعالیت‌های این برنامه بود که با همکاری بخشداری خاکعلی انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین هم به این مناسبت فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، کارگاه کاغذ و تا با نمادهای دفاع مقدس و معرفی کتاب انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد فعالیت‌های بحث آزاد درباره نقش بسیج در همبستگی ملت و معرفی وقایع و ایام را به دو شیوه حضوری و مجازی انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم در فضای مجازی.فعالیت معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت و زندگی‌نامه دو شهید نوجوان و خاطره‌گویی از شهدای بسیجی انجام شد.

معرفی شخصیت شهدای کانون استان قزوین به صورت طرح دیواری، خاطره گویی مربی پیش‌کسوت کانون درباره یکی از اعضای شهید نوجوان کانون استان برای اعضا و غبارروبی مزارشهدا از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون آبیک با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسابقه‌های فوتبال دستی و پرتاب دارت برگزار شد، برگزاری کارگاه نقاشی و اهدای هدیه به همه شرکت کنندگان و تقدیر از برندگان مسابقه‌ها از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

همچنین این مرکز  با دعوت از دانش آموزان مدرسه «فرهنگ ادب» فعالیت‌های معرفی شخصیت «شهید بهمن بیگ زاده»، برگزاری کارگاه کتابخوانی و قصه گویی را برای آنها انجام داد.

هم‌چنین«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان نیز همراه با شماری از کارکنان دفتر استان در همایش پیاده روی بسیج استان شرکت کردند و به زیارت شهدای گمنام بوستان فدک رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =