نشست مشترک کانون و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

نشست مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل "کانون زبان ایران" برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌ و بختیاری، نشست کانون و آموزش و پرورش استان پیرامون مسائل کانون زبان ایران در استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور  سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان  چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد، حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان، همکاری‌های مشترک دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی را پلی محکم برای عبور از طغیان حوادث و بحران‌های اجتماعی خواند و افزود: درسایه‌ی مودت و همبستگی و اشتراکات فرهنگی دستگاه‌های کودک محور می‌توان شکاف‌ها و  فاصله‌های اجتماعی ناشی از بحران کرونا را مهار نمود و ترمیم کرد.
در ادامه محمد مردانی مدیر کانون زبان ایران در استان گفت: کانون زبان در استان چهارمحال ‌و بختیاری در حال حاضر ۵ شعبه و ۵ هزار زبان‌آموز دارد و ۸ زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، روسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی به زبان‌آموزان آموزش داده‌ می‌شود. پیامدهای شیوع ویروس کرونا کلیه‌ی فعالیت‌های آموزشی را تحت الشعاع قرار داد اما  تمرکز بر ارتباطات مجازی و تقویت تعاملات سازمانی باعث حفظ حداکثری زبان آموزان شد، به جهت انگیزه بخشی و توسعه‌ی کمی وکیفی فعالیت‌های کانون زبان ایران در دوران پسا کرونا همکاری سازنده‌ی سازمان‌های تربیتی یکی از مسیرهای پایدار و راهکارهای موثر در مقابل آسیب‌های پیش آمده است. 

در ادامه این نشست فرحناز قائدامینی مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: هر ارگانی که در حیطه آموزش فعالیت کند حتما فعالیتش با آموزش‌ و پرورش نیز مرتبط است و ما از آن جهت که این فعالیت‌ها ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می‌دهد، از ارائه هرگونه خدمات و کمکی به این ارگان‌ها دریغ نخواهیم کرد.
قائدامینی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا برای همه مشاغل سختی‌هایی ایجاد کرد و همه مشاغل را دچار آسیب نمود، که آموزش‌ و پرورش در این مدت در جهت کم کردن این آسیب‌ها در رابطه با اجاره‌ بهای فضاهای آموزشی و ورزشی و تجاری به مستاجران خود کمک و بخشش کرد.
وی در ادامه در رابطه با سیستم آموزشی کانون زبان ایران گفت: اگر مسیر زبان‌آموزی در کانون زبان و سایر موسسات زبان‌آموزی با مسیر آموزش زبان در مدارس همسو باشد قطعا نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =