شروعی دوباره در کارگاه‌های مهارت‌ حال خوش زندگی

پس از دو سال برگزاری کارگاه‌های حال خوش زندگی به صورت مجازی، مرکز یک و فراگیر بیرجند این بار به‌صورت حضوری در کارگاه مهارت خود باوری میزبان علاقه‌مندان و اعضا بود .

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا در دو سال گذشته، کارگاه‌های حال خوش زندگی که با هدف ایجاد تفکر مثبت در نوجوانان در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار می شود به صورت محدود  و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی میزبان نوجوانان علاقمند به این کارگاه‌ها است.

بر اساس این خبر اولین کارگاه حضوری پس از این وقفه، با محوریت مهارت خودباوری با حضور راضیه حسینی مربی مسئول این مرکز برگزار شد.

گفتنی است در این برنامه علاوه بر مباحث مربوط به کارگاه مهارت خود باوری و اعتماد به نفس،  هشت عنوان کارگاه حال خوش زندگی شامل: نوجوان معنوی، خودباوری، امید، روابط مثبت، هوش هیجانی، جرات‌مندی،  خوش‌بینی و شادی و نشاط به اعضای حاضر معرفی شد.

یادآور می شود از ابتدای برگزاری این کارگاه‌ها تا کنون بیش از ۲۰ کارگاه حال خوش زندگی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند به صورت مجازی و حضوری برگزار شده که مورد استقبال اعضا و والدین قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =