دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  با فرماندار شهرستان مارگون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار شهرستان مارگون دیدار کرد .

فرماندار شهرستان مارگون در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: جایگاه و نقش کانون در فرآیند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار و  فعالیت‌های انجام شده مکمل نقش آموزش و پرورش در مدارس بوده که بصورت تخصصی ارائه می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان مارگون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مدیران و پرسنل در پویا نگه داشتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی و نوآوری بموقع فعالیت‌ها اظهار نمود: کار کردن در این مجموعه با توجه به نقشی که در شکل‌گیری شخصیت کودکان و هدایت فکری و تعالی آنان دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مرکز فرهنگی هنری شهرستان مارگون تاکید نمود: با توجه به شرایط بوجود آمده و جذب مربی مسوول این مرکز به آموزش و پرورش،امید است در کمترین زمان نسبت به جذب نیروی مرکز مارگون اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین خواستار توسعه فعالیتهای کانون در سایر شهرهای این شهرستان شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز ضمن بیان اینکه مرکز مارگون با کمبود نیرو مواجه است گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مارگون تعداد ۳۲۴ عضو از سنین ۴تا۱۸ سالگی در رشته‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند .

کبری اخلاقی نیا افزود :  با توجه اینکه سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری مارگون تنها سالن این شهر می باشد امید است فرمانداری با تجهیز صوتی و تصویری  جهت برگزاری جلسات همکاری و مساعدت لازم را بعمل آورند.  

وی همچنین ادامه داد : کتابخانه های مدارس شهرستان مارگون با اهدا کتاب از سوی کانون پرورش فکری  تجهیز خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =