گردهمایی فصلی واحد آفرینش‌های ادبی کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

گردهمایی واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موضوع هم‌اندیشی و بررسی عملکرد این بخش به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، گردهمایی فصل پاییز واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان ضمن قدردانی از مشارکت فعال مربیان ادبی در جریان برگزاری کارگاه‌های برخط، گفت: ادبیات و فعالیت‌های شاخص ادبی، ابزاری برای انتقال مفاهیم انسانی و احساسات درونی است که شما مربیان متخصص و توانمند با به کارگیری اصولی این ابزار به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهید که زبان ذهن را به وسیله‌ی کلمات در قالب کلام پیاده کنند.

مهتاب سارونی ادامه داد: با استفاده از فرصت مناسب فضای مجازی و کارگاه‌های تخصصی برخط، این زبان آشنا با افراد بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرصت کشف و بروز استعدادهاست و امیدوارم با همکاری و همیاری شما مربیانِ عزیز واحد ادبی، هم‌چنان از این فرصت ارزشمند به نفع کودکان و نوجوانان استان به نحو شایسته‌ای بهره ببریم.

در ادامه، مربیان ادبی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مراکز خود ادایه دادند و در خصوص مسایل حوزه‌ی کاری خود صحبت کردند.

سپس کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با قدردانی از تلاش‌های مربیان، نقش آنان در جذب و پایدارسازی اعضا را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد با آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فضای مجازی، از یک‌سو و بهبود شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، از سوی دیگر، کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

زهرا پردل در پایان ضمن تبریک به چند تن از مربیان، که به عنوان کارشناس مهمان در انجمن‌های ادبی کشور حضور دارند، از همکاران خواست با جدیت بیشتری  در راستای جذب عضو برای کارگاه‌های برخط فصل آینده تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =