گسترش همکاری‌های مشترک سازمانی حوزه‌ی کودک و نوجوان

محبوبه رجب‌نسب؛ مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، صبح روز هشتم آبان ۱۴۰۰ در نشست جداگانه با مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نسبت به گسترش همکاری‌های مشترک حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مدیرکل کانون با حضور در کمیته امداد امام خمینی(ره)، با عیسی بابایی مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

محبوبه رجب نسب در این دیدار با اشاره به همکاری‌های دو سازمان در گذشته، خواستار تقویت آن به خصوص عضویت و بهره مندی کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و تحت پوشش کمیته امداد در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری شد.

مدیرکل کانون ضمن تاکید نسبت به ظرفیت‌های موجود اظهار کرد: امیدوارم در راستای اهداف مشترک دو مجموعه،  شاهد تقویت و انسجام مضاعف برنامه ها در دو سازمان باشیم.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون، اظهار امیدواری کرد تا در سایه هم‌دلی و هم‌راهی این دو نهاد فرهنگی و حمایتی شاهد ارتقای فرهنگ عمومی در استان باشیم.

همچنین در دیدار دیگری در این روز مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهمان مدیرکل کانون گلستان بود.

در این دیدار محمدرضا کاظمی ضمن قدردانی از زحمات مربیان کانون به خصوص کلاله در پیگیری و چاپ کتاب اعضای آن مرکز، از مدیرکل کانون خواست همانطور که تا امروز در حوزه‌ی نوجوان تولید اثر انجام شد، برای گروه سنی کودک هم از توانمندی اعضا و مربیان کانون در خلق آثار و تصویرگری با موضوع دفاع مقدس استفاده شود.

مدیرکل کانون نیز ضمن تشکر از حضور ایشان در این جلسه، با اشاره به این مطلب که مراکز فرهنگی‌هنری کانون در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی تلاش می‌کنند ارزش‌های انقلاب و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سرداران و سربازان میهن اسلامی ایران در نزد کودکان و نوجوانان حفظ و ماندگار بماند، بیان کرد: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس لازم است مجموعه‌ی نهادها به‌ویژه نهادهای فرهنگی به صورت فراگیر و گسترده در تمام بخش‌های جامعه تلاش نمایند.

در پایان مقرر شد بنیاد حفظ آثار منابعی در اختیار مربیان و اعضای ارشد ادبی و هنری کانون قرار داده تا آنها ایده‌های خود را ارائه کنند و پس از تایید توسط اداره کل حفظ آثار، به خلق اثر و تولید برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =