ویژه برنامه‌ی «بیکرانه با کتاب» در کانون استان تهران

وبینار "بیکرانه با کتاب" با محوریت معرفی کتاب "فرنگیس" با حضور مهناز فتاحی، نویسنده‌ی کتاب و مربیان، مسئولین، کارشناسان و همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این وبینار دو ساعته، با حضور نویسنده‌ی کتاب "فرنگیس" و ۷۰ نفر از  مربیان، مسئولین، کارشناسان و همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در بستر فضای مجازی به اجرا در آمد.

 مهناز فتاحی با بیان خاطراتی از زمان جنگ  و ارائه‌ی توضیحاتی به فرازهایی از کتاب اشاره کرد و از سختی‌ها و موانع موجود در نگارش متون دفاع مقدس پرداخت. پخش بخش‌هایی از یک کتاب صوتی با عنوان «حلزون من گمشده» و انیمیشن «مدافعان سلامت» که به موضوع دفاع مقدس و اهمیت جایگاه امور جهادی می پردازد، نیز بخشی از این ویژه‌برنامه بود.

این نشست کتاب‌محور همزمان با تلاقی هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و هفته‌ی بسیج، به همت واحدهای ادبی، فرهنگی و روابط عمومی اداره‌کل کانون استان تهران و با هدف آشنایی مخاطب با فرهنگ و ارزش‌های کار بسیجی و جهادی و اهمیت کار داوطلبانه و آشنایی با کتاب‌های موجود در این زمینه، با اجرای مهرانگیز اخوی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =