موفقیت کانون خراسان جنوبی در ارزیابی فعالیت‌های عفاف و حجاب

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی در حوزه عفاف و حجاب، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از طرف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: بنابر بررسی‌های انجام شده در خصوص اقدامات و عملکرد سال ۹۸ اداره کل کانون پرورش فکری استان در اجرای برنامه‌های ده‌گانه عفاف و حجاب و مقابله با مفاسد اخلاقی، این اداره کل موفق به کسب امتیاز شده و بر همین اساس از طرف مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی افزود: ستاد هماهنگی و راهبری عفاف و حجاب کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون، رعایت الزامات اداری و شئون اسلامی، رعایت حدود پوشش در کارکنان و مخاطبان کانون، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان و کودکان ونوجوانان به صورت حضوری و مجازی، تولید آثار هنری و برگزاری نمایشگاه آثار کودکان در خصوص عفاف و حجاب، تقدیر از اعضای محجبه مراکز کانون، گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب و... را در طول سال در دستور کار خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =