اردوی اعضای انجمن ادبی آفتاب در نیشابور برگزار شد

اعضای انجمن ادبی آفتاب به اردوی یک روزه نیشابور رفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: پنجشنبه ۴ آذر۱۴۰۰، ۱۶ نفر از اعضای برگزیده انجمن ادبی آفتاب به اردوی فرهنگی و ادبی نیشابور رفتند و نشست ادبی مشترکی با اعضای انجمن ادبی مهتاب نیشابور و همراهی ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان و محبوبه بزم آرا معاون فرهنگی برگزار کردند.

صدیقی افزود: قدمگاه، مقبره عطار، مقبره استاد کمال الملک و استاد پرویز مشکاتیان، مقبره خیام و دهکده چوبی از جمله بازدیدهایی بود که در این اردو انجام شد.

کارشناس ادبی مکاتبه‌ای ادامه داد: نشست مشترک ادبی با اعضای انجمن مهتاب نیشابور در مقبره خیام که با اجرای زهره اکبرآبادی (مسئول کتابخانه پستی و رابط ادبی و مسئول انجمن ادبی مهتاب نیشابور) و  با همراهی همکاران فرهنگی هنری ادبی و اداری دفتر استان و کانون زبان برگزار شد با شعرخوانی و داستان‌خوانی اعضا ادامه یافت.

مهدی‌حیدری، مرتضی‌چزکی، آیدا پاکزاد، غزاله ناجی، اعظم یوسف‌زاده، علی خاتمی، مهسا معدنی‌خوشبخت، دینا کیهانی، شهرزاد لعل‌بذری، نگار رضادوست، فاطمه فخاری و ستایش گردان شعر و داستان‌های خود را خواندند.

همچنین تعدادی از اعضای برگزیده سومین مهرواره شعر آفرینش، هدایای خود را از مدیرکل استان دریافت کردند.

در ادامه آیدا پاکزاد از نیروهای پشتیبان انجمن، نشست و برنامه‌های ادبی به نمایندگی از اعضای انجمن ادبی آفتاب و مهتاب تقدیر کرد.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان‌رضوی در این نشست یادآور شد: باعث شعف و شادی است که اعضا با این اعتماد به نفس و آمادگی شعر و داستان‌های خود را می‌خوانند و جا دارد از مربیان و کارشناسان ادبی فرهنگی هنری به واسطه این تلاش، تقدیر و تشکر شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همچنین از تاثیر مثبت کارگاه‌ها و مربیان بر رشد و پرورش استعداد اعضا و هدایت درست آن‌ها و حضور پیگیر این اعضا در انجمن‌ها و نشست‌ها و نقد و بررسی موثر کارها صحبت کرد و یادآور شد که به خاطر تلاش مربیان، امروز چنین ثمره‌هایی داریم.  

لازم به توضیح است حسن ختام و پایان بخش اردو، خواندن نماز مغرب در مسجد چوبی نیشابور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =