برنامه‌های هفته معلولان در کانون آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه‌های ویژه هفته معلولان به دو صورت حضوری و مجازی در مراکز کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر گفت:برنامه‌های هفته معلولان با بیش از ۱۰ عنوان برنامه از ۱۲ تا ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در مراکز کانون استان برگزار می شود.

وی افزود: اهدای کتاب به کتابخانه کودک و نوجوان در مدرسه کودکان استثنایی شهرستان تکاب، قصه‌گویی اعضای مرکز فراگیر کانون استان، اجرای نمایش عروسکی و خلاق، برگزاری کارگاه‌های اوریگامی و نقاشی، بازی، برگزاری مسابقه، شعرخوانی، معرفی شخصیت «شاهو محمدی» عضو مرکز شماره یک مهاباد و رکورد دار شنای استقامت معلولان جهان و برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در مراکز کانون استان عناوین برخی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برای اجرا در طی این هفته می باشد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: از سال ۱۳۹۴ و با افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ارومیه فعالیت‌های این مرکز به صورت ویژه برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص ارائه می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =