کد خبر: 310662
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
بازدید اعضای شورای شهر بندرعباس از مجتمع آفرینش

اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور در مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری از بخش‌های مختلف این مجموعه دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ تعدادی از اعضای شورای شهر بندرعباس از مجتمع آفرینش بازدید و در نشستی صمیمانه با کارکنان کانون گفت‌وگو کردند.
در این بازدید حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری، احمد کناری‌نژاد، حسن سالاری، عیسی عباسی، فریده عامری و اسماعیل رئیسی با حضور در  مجتمع آفرینشمرکز تخصصی علوم  از بخش‌های مختلف مجتمع شامل استدیو کارگاه‌های بر خط، اکوسیستم دریایی و جانوری، بخش سنگ‌ها، صدف‌ها و کانی‌ها، بخش فیزیک، آسمان‌نما و رصدخانه دیدن کردند.
در پایان این بازدید نشست مشترک مدیرکل و کارشناسان کانون هرمزگان با اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد.
در این نشست پروین پشتکوهی ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای شهر بندرعباس این حضور را مبارک دانسته و آرزو کرد این نشست منشا خیر و برکت برای کودکان استان باشد.
پشتکوهی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون هرمزگان پس از شیوع کرونا اظهار داشت: خوشبختانه کانون با ورود به موقع و پر قدرت در فضای مجازی به شکل جهادی فعالیت‌های فاخر و تاثیرگذار خود را به دورترین نقاط استان اجرا کرده است.
مدیرکل کانون هرمزگان ضمن ارایه توضیحاتی راجع به کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و نشست‌های انجمن‌های تخصصی از فعالیت‌های پیک امید هرمزگان در نقاط کمتربرخوردار استان با هدف توسعه عدالت فرهنگی سخن گفت.

پشتکوهی با اشاره به نقش اعضای شورای در توسعه فرهنگی شهر بندرعباس اظهار داشت: به واقع اعضای شورای شهر بندرعباس بازوان توانمند فعالان حوزه کودک و نوجوان می‌باشند.
در ادامه حسن سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس ضمن اشاره به ظرفیت بالای مجتمع آفرینش کانون در رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: اعضای شورای شهر بندرعباس متفق القول معتقدند به حوزه فرهنگی که به شکوفایی شهر بندرعباس کمک می‌کند؛ توجه ویژه دارند.
 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: علت حضور اعضای شورای شهر در کانون پرورش فکری توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان می‌باشد زیرا آینده جامعه در گرو پرورش این عزیزان است.
 در پایان این نشست اعضای شورای شهر بندرعباس از پارک نونهال واقع در مقابل ساختمان مجتمع آفرینش بازدید و  به بررسی وضعیت فضای پارک پرداختند.
در این بازدید  احمد کناری رئیس کمیسیون خدمات شهری خبر از طراحی فضای پارک نونهال متناسب با مادر و کودک خبرداد.
در این بررسی که مهندس خادم رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری حضور داشت؛ ارائه طرح اتوبوس پیک امید و طراحی آن جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ارائه طرح پیک امید به صورت دائم با مشخص نمودن وظایف دستگاه‌های مرتبط، ارائه نامه و پیگیری عوارض و یک درصد شهری جهت بررسی در شورا از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =