تشکیل شورای ارتقای سلامت در کانون سمنان

نخستین جلسه‌ی شورای ارتقای سلامت کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، تشکیل و درخصوص دستورالعمل اجرایی و محورهای موضوعی آن، گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین جلسه‌ی شورای ارتقای سلامت کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با دعوت از اعضا به دبیری سعید صادقی مشاور مدیرکل کانون استان، صبح یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰، برگزار و درخصوص دستورالعمل اجرایی و محورهای موضوعی آن، مطالبی بیان شد.

صادقی در ابتدای جلسه با اشاره به چرایی لزوم تشکیل شورای ارتقای سلامت کارکنان دولت به تبیین دستورالعمل اجرایی و ۱۱ محور موضوعی آن پرداخت.

وی در ادامه افزود: «اقدامات عمومی برای ارتقای سلامت کارکنان»، «تغذیه سالم و کنترل وزن»، «فعالیت بدنی«، «کنترل مصرف دخانیات»، «سلامت روان و استرس شغلی»، «حوادث محیط کار و کمک‌های اولیه»، «محیط فیزیکی، عوامل شیمیایی و ارگونومی»، «خطرسنجی قلبی غربال‌گری‌ها»، «آشنایی با بیمارهای مهم»، »بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن» و «حفظ سلامت محیط پیرامون»، ازجمله برنامه‌های پیشنهادی محورهای یازده‌گانه است.

صادقی اظهار داشت: اعضای این شورا را مدیرکل، مشاور مدیرکل، معاونان اداری‌مالی و فرهنگی، روابط‌عمومی، حراست، کارشناسان آموزش و پژوهش و ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان استان، تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، در ادامه، اعضای حاضر در جلسه نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند و مقرر شد برای اعضای شورا، ابلاغ عضویت، صادر و برنامه‌های پیشنهادی در راستای محورهای یازده‌گانه فرستاده شود تا در جلسه‌ی شورای اداری با دعوت از تمامی کارکنان اداره‌کل، تشریح برنامه‌ها، نظرسنجی و... صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =