کد خبر: 310697
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بازدید 614
نمایش«پادشاه سرزمین قصه» درکانون لرستان به روی صحنه رفت

نمایش«پادشاه سرزمین قصه» درسالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در خرم آباد با حضور اعضا به روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون لرستان، امروز 16 آذرماه 1400 نمایش«پادشاه سرزمین قصه» درسالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در خرم آباد به روی صحنه رفت.
این نمایش از طرف اداره کل کانون لرستان، به همت مرکز شماره چهار خرم آباد به سرپرستی سمیه امیری مسئول این مرکز تهیه و آماده ی اجرا شده است.
این درحالی است که پس از4 ماه تمرین و هماهنگی های لازم، امروز با دعوت از اعضای مراکز خرم آباد، اولین اجرای عمومی این نمایش انجام شد.
براساس این گزارش: بازیگران این نمایش: امیرحسین یاراحمدی، احمد ملک پور، علیرضا سلطان آبادی، امیررضا دالوند، محمدامین صادقی، سارا سالاری، صالح کرمی، محمدمهدی رشیدی،  سینا علیپور، یاسین پیامنی، نیما مدهنی، آیسان حاتموند، فاطمه محمودوند، نیماصحرایی وکارگردانی این نمایش برعهده ی امیرحسین یاراحمدی است.
این نمایش روایت پسر نوجوانی است که قصه های کتابهای قدیمی را تغییر می دهد و به هشدار پدربزرگ قصه نویسش توجه نمی کند که در ادامه با تغییردنیای شخصیت داستان ها و زندگی پادشاه سرزمین قصه ها به هم می‌ریزد و دچار اتفاقات خنده دار و عجیبی می شوند. در پایان داستان پسر نوجوان متوجه اشتباهش می‌شود و قصه‌های قدیمی را به شکل خودشان باز می گرداند و تصمیم می گیرد قصه های جدید بنویسد و...
گفتنی است: قرار است این تئاتر با هماهنگی با مدارس و مراکز کانون در هفته های بعد نیز به روی صحنه برود. 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =