کد خبر: 310720
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
اعلام برنامه‌های هفته پژوهش در کانون پرورش فکری خوزستان

برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت هفته پژوهش به‌صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان عناوین فعالیت‌های هفته پژوهش در مراکز کانون را اعلام کرد.

وحید کیانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش ۶۸ عنوان برنامه را در مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار خود برگزار می‌کند.

او افزود: این برنامه‌ها روز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰، ساعت ۳۰: ۹ به‌صورت مشترک و هم‌زمان در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با نواختن زنگ پژوهش آغاز می‌شود.

کیانی اضافه کرد: برگزاری دورهمی حضوری با تأکید بر پژوهش‌های یلدایی، نشست پژوهشی بررسی شعر کودک و نوجوان با حضور مهدی مرادی برگزیده کتاب سال کشور، گفتگوی زنده اینستاگرامی با موضوع نجوم، نشست پژوهشی با محوریت معرفی شخصیت شهید چمران، نشست پژوهشی نقش هنر در تفکر پژوهش، آیین تجلیل از پژوهشگران و کارگاه تخصصی سیر تحولی هنر خوشنویسی برنامه‌هایی هستند که در طول هفته پژوهش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان نیز با برپایی ویژه‌برنامه‌ها و نشست‌های پژوهش محور کودکان و نوجوانان را با پژوهش و شیوه‌های انجام آن آشنا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =