تقدیر اداره کل کانون استان تهران از کارکنان امور مالی کانون استان تهران

به مناسبت روز حسابدار در نشستی صمیمی با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، از کارکنان امور مالی تجلیل شد. در پایان لوح تقدیری از سوی حسینی به کارکنان واحد امور مالی منطقه اهدا و از زحمات ایشان قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کارکنان امور مالی، روز حسابدار را به آنان تبریک گفت و اظهار داشت: به یقین هر آنچه به حساب، کتاب، عدد و رقم مربوط می‌شود چشم تیز می‌خواهد و دقتی بالا که اگر نباشد قطعاً می‌تواند در سرنوشت مالی یک سازمان اثرگذار باشد. از همین رو توجه به حوزه‌ی مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از جایگاه ویژه‌ی آنان داشته و هر چقدر این جایگاه بیشتر تقویت شود شفافیت وظایف دستگاه بیش از پیش نمایان خواهد شد. لذا روز جهانی حسابدار فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از خدمات آنان برداشته شود و این مناسبت را بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات آنان دانست.

حسینی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان امورمالی، وظیفه‌ی آنان را بسیار حساس و خطیر دانست و افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سر و کار داشتن با مباحث مالی، همواره مورد توجه است و حسابداران باید در انجام امور محوله دقت نظر بالایی داشته باشند. در پایان لوح تقدیری از سوی سرپرست استان تهران، به کارکنان واحد امورمالی اهدا و از زحمات ایشان قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =