کانون پرورش فکری شهر دمق به مناسبت هفته معلولان ویژه برنامه «فرشتگان کوچک زمینی» را برگزار کرد

کانون پرورش فکری شهر دمق در پنجمین روز از هفته بزرگداشت معلولان، با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهر اقدام به اجرای ویژه برنامه «فرشتگان کوچک زمینی» کرد.

 به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر دمق در پنجمین روز از هفته بزرگداشت معلولان با حضور مسئولان محلی شهر اعم از امام جمعه موقت، معاون بخشدار، شهردار و ‏رئیس اداره آموزش و پرورش، ویژه برنامه «فرشتگان کوچک زمینی» را اجرا کرد و روز شاد و بانشاطی را برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه به یادگار گذاشت.
در ‏این ویژه‌برنامه که با هدف ارج‌نهادن و تجلیل از این کودکان و آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های کانون پرورش فکری اجرا شد فعالیت‌هایی از قبیل نقاشی، سفالگری، قصه‌گویی برای این مخاطبان اجراشد.
در ادامه ایوب نشاطی رئیس آموزش و پرورش شهر دمق با تبریک هفته معلولان از آن‌ها به عنوان فرشتگان کوچک زمینی یاد کرد و گفت: تمام توان خود را جهت رفع مشکلات این کودکان با نیازهای ویژه به کارمی‌بندیم تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.
مصطفی محمدی‌وند شهردار دمق نیز با تبریک هفته‌ی بزگداشت معلولان، آن‌ها را ولی‌نعمتان شهر نامید و بیان داشت: در سیمای شهر خدماتی که فراخور شأن و منزلت جهت تردد و هم‌چنین خدمات بانکی معلولان باشد را در اولویت کار قرار خواهیم داد و در آینده‌ای نزدیک از جانب شهرداری و شورای شهر اقداماتی در این رابطه صورت خواهد پذیرفت.
 ‏در پایان این مراسم از ۳۷ دانش‌آموز با نیازهای ویژه با اهداء اقلام بهداشتی و کتاب تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =