دو عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی خوش درخشیدند

دو نوجوان قصه‌گوی عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به عنوان نامزد راه یافته به مرحله پایانی بخش قصه های ۹۰ ثانیه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: هیأت داوران بخش ۹۰ ثانیه شامل مهدی آرایی مدرس، داور و قصه‌گو، وحید نیکخواه‌آزاد نویسنده و فیلمساز و شرمین نادری نویسنده، مدرس و داور قصه‌گویی، از میان ۷۴ اثر راه‌یافته به مرحله پایانی، ۲۴ اثر را به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی کردند که در این بین نام «رقیه مینا» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند و «زینب نیک‌فر» عضو مرکز شماره سه  بیرجند به چشم می خورد.

وی افزود: از میان نامزدهای راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی و در آیین پایانی جشنواره قصه‌گویی روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ همزمان با شب یلدا تجلیل می‌شوند.

گفتنی است ؛ بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره، در مجموع ۴هزار و ۴۵۵ اثر از ۳۱ استان در بخش ۹۰ ثانیه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مرحله نهایی تعداد ۷۴ اثر از ۷۱ قصه‌گو از سوی هیأت داوران این بخش داوری شده است.

آیین پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =