مربی کانون استان نامزد دریافت جایزه بخش «پادکست» جشنواره قصه‌گویی

با اعلام اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری استان، به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست قصه گویی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش مستند یا پژوهشی و قصه‌گویی معرفی شدند.

وی افزود: بخش پادکست‌ قصه‌گویی این رویداد فرهنگی در دو گروه سنی بزرگسال و کودک و نوجوان طبقه‌بندی شده‌ است  که با اعلام نامزدهای دریافت جایزه در این بخش‌ها «کاظم افضلی» مربی کتابخانه سیار شهری کانون استان در بخش بزرگسالان  به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه معرفی شده است.

این گزارش می افزاید، هیات داوران بخش «پادکست قصه‌گویی» در مرحله پایانی را ایوب آقاخانی بازیگر و کارگردان، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و فرزاد شیرمحمدی دوبلور و گوینده تشکیل می‌دهند.

هیات داوران بخش پادکست در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره داوری کردند که از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» و ۲۱ اثر به بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» اختصاص داشته است.

گفتنی است، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =