کد خبر: 310931
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
بازدید 438
درخشش کانون استان قم در ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش

هشت نفر از اعضا و مربیان کانون استان قم در ویژه‌برنامه هفته پژوهش کشور برگزیده و در سالن حجاب تهران از آن‌ها تقدیر شد.


 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم هفت نفر از اعضا و مربیان کانون استان قم در ویژه‌برنامه هفته پژوهش کشور برگزیده و در مراسم پایانی این هفته از آن‌ها تجلیل شد.
 شهرزاد حداد پور کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان قم با اشاره به حضور چشمگیر مربیان و اعضای کانون استان قم در فعالیت‌های پژوهش گفت: سال گذشته علیرغم ابتلا به بیماری کرونا، اعضا و مربیان کانون توانستند با انجام فعالیت‌های پژوهش محور و رویدادهای خلاقانه، زمینه ارتقای ذهنی خود را فراهم نماید.
 وی گفت: کانون استان قم در بخش پایان‌نامه با اثر آقای مصطفی باقرآبادی، در بخش جستارنویسی با آثار خانم‌ها الف خانی، نصیری و حکیمی و در بخش پژوهش اعضای کودکان و نوجوان سرکار خانم کاملیا کبیری برگزیده شدند همچنین در بخش تحلیل محتوای اقدام پژوهی خانم‌ها محمد حسینی و گرایلی و در بخش پژوهش اعضای کودکان و نوجوان آقای پرهام مهرجویی و خانم ترنم رازقی شایسته تقدیر شدند.
 کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان قم اضافه کرد: علاوه بر این برگزیدگان، از سایر اعضا و مربیانی که در طول سال گذشته فعالیت پژوهشی مؤثری داشتند نیز در مراسم هفته پژوهش در استان قم تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است هم‌زمان با ۲۵ آذر روز پژوهش هفتمین همایش علمی پژوهشی کاوشگران با حضور اعضای پژوهش‌های مراکز استان قم در مجتمع پردیسان برگزار شد و از فعالان پژوهشی کانون تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =