سفیر جمهوری رومانی ازعضو کانون لرستان تجلیل کرد

عضو کانون پرورش فکری لرستان، نشان طلا و دیپلم افتخار خود را برای پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی از میرلا کارمن گرکو سفیر جمهوری رومانی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، «آنیسا جافری» عضو کانون پرورش فکری لرستان وعضو مرکز شماره سه کانون پرورش فکری خرمآباد، نشان طلا و دیپلم افتخار خود را از سفیر جمهوری رومانی دریافت کرد.
میرلا کارمن گرکو سفیر جمهوری رومانی در آیینی که در محل سفارت این کشور در ایران برگزار شد، از برگزیدگان پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی با حضور مسئولان کانون، برندگان و خانواده‌های آنها قدردانی کرد.
سفیر رومانی در این مراسم با بیان اینکه مسئولان رومانی از اینکه کودکان ایرانی حضوری فعال در مسابقات جهانی به‌ویژه مسابقه نقاشی رومانی داشته‌اند خرسند هستند، گفت: کودکان هنرمند ایرانی سفیران اصلی ایران در جهان خواهند بود و این نوید خوبی برای آینده هر کشوری است.
براساس این گزارش: «آنیسا جافری» عضو ۷ ساله مرکز شماره سه کانون پرورش فکری خرم آباد موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار در این دوره از مسابقات شده است.
گفتنی است: این مسابقه با موضوع «شهر و محل زندگی شما» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور، ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بینالمللی شدند.
در پایان این آیین تجلیل، کارمن گرکو از علاقه خود به بازدید از کانون پرورش فکری گفت و تصریح کرد: امیدوارم شرایط بازدید از کانون و آشنایی با این مجموعه بزرگ فراهم شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =