«مرد جوان و خیاط حیله‌گر» نامزد دریافت جایزه بخش پادکست جشنواره قصه‌گویی شد

پادکست فائزه خسروی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش پادکست قصه‌گویی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نامزد دریافت جایزه شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره­کل کانون استان کرمان، پادکست «مرد جوان و خیاط حیله‌گر» کاری از فائزه خسروی مربی مسئول فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون بردسیر در بخش «پادکست قصه‌گویی» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نامزد دریافت جایزه شد.

این در حالی است که، نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش مستند یا پژوهشی و قصه‌گویی معرفی شدند. بخش پادکست‌ قصه‌گویی در دو گروه سنی بزرگسال و کودک و نوجوان طبقه‌بندی شده‌اند.

گفتنی است از میان ۴۷ اثر بخش «پادکست قصه‌گویی» در نهایت ۸ اثر نامزد دریافت جایزه شدند و برگزیدگان نهایی همزمان با اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد اعلام می‌شوند.

داوران بخش «پادکست قصه‌گویی» در مرحله پایانی را ایوب آقاخانی بازیگر و کارگردان، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و فرزاد شیرمحمدی دوبلور و گوینده تشکیل می‌دهند.

 دیگر نامزدهای دریافت جایزه بخش «پادکست قصه‌گویی» در بخش بزرگسال را فاطمه آذری با پادکست «کرم سه نقطه» از استان چهارمحال و بختیاری، کاظم افضلی با پادکست «روباه مکار» از استان خراسان جنوبی، مصطفی حدادی با پادکست «روباه خیاط» از استان یزد، کامران خدابنده با پادکست «دو دوست» از استان قزوین، پریسا صدایی‌آذر با پادکست «با خدا باش و پادشاهی کن» از استان اردبیل، حمیده مختاری با پادکست «خروس نگو یک ساعت» از استان فارس و نیلوفر همرنگ با پادکست «عمو نوروز و خاله نوبهار» از استان اردبیل تشکیل می‌دهند.

اسامی دیگر نامزدهای دریافت جایزه در بخش‌های مستند و پژوهشی و قصه‌گویی در گروه‌های سنی مختلف را می‌توان در نشانی  www.kanoonnews.ir  مشاهده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =