برای نخستین‌بار بخش خارج از مسابقه در جشنواره قصه‌گویی راه‌اندازی شد/ حضور ۴ قصه‌گو از ۴ استان

برای نخستین بار بخش خارج از مسابقه در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه‌اندازی شده و قصه‌گوهایی در آن حضور دارند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امسال در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای نخستین بار یک بخش با عنوان خارج از مسابقه ایجاد شده است و لیلی خسروی از استان کرمان با قصه «بستور»، مریم فتاح با قصه «سلیم جواهری» از بوشهر، محبوبه بنازاده با قصه «شتر رقاص» از یزد و لیلا خلیفه سقا با قصه «ناغیل سبزبئشیک» از اردبیل در بخش خارج از مسابقه جشنواره حضور دارند.
قصه «بستور» به مدت ۱۵ دقیقه و قصه «سلیم جواهری» با مدت زمان ۲۰ دقیقه روز شنبه ۲۷ آذر ماه در سانس ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰، قصه «شتر رقاص» با مدت زمان ۱۵ دقیقه در سانس ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ و قصه «ناغیل سبزبئشیک» با مدت زمان ۱۵ دقیقه در سانس ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.
این سه قصه دارای مولفه‌هایی بودند که با شیوه‌نامه جشنواره مطابقت کامل نداشت و امکان حضور در بخش مسابقه را پیدانکرد، اما از آنجا که دارای ویژگی‌های برجسته‌ای بود از طرف داوران بخش منطقه‌ای برای حضور در بخش خارج از مسابقه این دوره از جشنواره انتخاب شدند.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است.
این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh  و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  نمایش داده می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =