رقابت قصه‌گویان بخش «ملی» جشنواره قصه‌گویی در چهارمین روز

روز چهارم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یعنی یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به قصه‌گویان بخش «ملی» اختصاص می‌یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ و در چهارمین روز از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود، قصه‌گویان بخش «ملی» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
بدین‌ترتیب از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ هیوا ملکی از استان کردستان با قصه «خرس شمشیر به دست»، شکیبا حاتمی از استان لرستان با قصه «پرنده نصیحت‌گو و مرد طمع‌کار»، مریم زارع از استان یزد با قصه «خدجه کر کرو»، سوگند صابری از استان خراسان شمالی با قصه «قصه نی» و اعظم رهنما از استان اصفهان با قصه «راز آیینه» با یکدیگر رقابت می‌کنند.
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ لیلا مکانی از استان تهران با قصه «عروسی آقای هزارپا»، چیمن حیدری از استان آذربایجان غربی با قصه «باد سام»، ضحی مختارپور از استان یزد با قصه «گم‌شده گم‌نشده»، مینا عسگری از استان کردستان با قصه «خفاش دیوانه» و الهه تاجیک از استان تهران با قصه «این چه پرنده‌ای هست؟» رقابت خواهند داشت.


همچنین از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ علیرضا یادگاری از استان مرکزی با قصه «راز چشمه‌ها»، شیما صمدی از استان کردستان با قصه «خوشحال باش مرغک من»، سارا میرزایی از استان خراسان رضوی با قصه «زال و سیمرغ»، فرانک حیاتی از استان کرمانشاه با قصه «طبیب طماع»، سها علایی از استان سمنان با قصه «کلاه شادی»، هادی رفیعی از استان زنجان با قصه «مترسک»، ستاره خالقی از استان تهران با قصه «خجه پر چونه»، شبنم سیدی از استان کرمان با قصه «نیت»، شکیبا فرخی از استان کرمانشاه با قصه «خاله کفشدوزک»، محبوبه صرفی از استان سمنان با قصه «ننه گلاب» و مهدیس اخلاقی از استان البرز با قصه «گل بلور و خورشید» با هم به رقابت می‌پردازند.
در چهارمین روز جشنواره محبوبه بنازاده از استان یزد قصه «شتر رقاص» را ساعت ۱۵ در بخش خارج از مسابقه نقل خواهد کرد.
جلسه نقد و بررسی قصه‌های ارائه شده در بخش «ملی» نیز پس از آخرین اجرا در ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا ۱۹:۳۰ ادامه خواهد داشت.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صبح روز ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد و تا روز ۳۰ آذر ادامه دارد.
این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانیkpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نمایش داده می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =