ویژه برنامه کاوشگران کانون برگزار شد

ویژه برنامه کاوشگران کانون به مناسبت هفته پژوهش با حضور اعضا مراکز کانون مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، محدثه فریدی، کارشناس آموزش و پژوهش استان، ضمن تشریح برنامه‌های این واحد گفت:  تعدادی از این برنامه ها به  صورت  مجازی  برگزار خواهد شد و البته با توجه به فروکش کردن کرونا بخشی از ویژه‌ برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کارشناس آموزش و پژوهش استان با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و زمینه رشد وشکوفایی و بروز خلاقیت و نوآوری کودکان ونوجوانان را فراهم می‌کند، ابراز کرد: به همین منظور در روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه کارگاه‌های  متنوعی با  اعضای مراکز  در کتابخانه شماره ۱۰مشهد برگزار شد.

فریدی گفت: درابتدای این برنامه بهاره قانع نیا، مربی ادبی و عضو نهاد اقدام پژوهی استان مطالبی درخصوص طرح مساله و گام‌های اقدام پژوهشی مطرح کرد و سپس اعضا با طرح پرسش‌هایی به بحث‌های پژوهشی پرداختند و با قفسه‌های علمی، دایره المعارف ها، مربیان پژوهشگر و شیوه انجام یک فعالیت پژوهشی آشنا شدند.

کارشناس آموزش و پژوهش استان گفت:  مسابقه نجات  تخم  مرغ با  هدف  به کارگیری قدرت خلاقیت و نوآوری مبتکرانه افراد برای حل مسئله  سقوط آزاد  و با  حضور سمیه  سرگزی، مربی فرهنگی مرکز ۸  مشهد  برای پژو هشگران دختر و پسر برگزار شد.

فریدی  ضمن  اشاره به  بازدید  اعضا از شرکت‌های «خلاق هوش و ثروت»   و «نیکارو» در پارک علم و فناوری گفت: به منظور آشنایی مخاطبان با مقوله پس‌انداز  و سرمایه گذاری  و استقلال مالی، کارگاه  آموزش سواد مالی  مبتنی  بر بازی کش فلوریس در باشگاه خلاق هوش و ثروت شرکت کردند.

 در انتهای این  ویژه  برنامه  پژوهشگران کانونی  با دسته بندی‌های شغلی همچون: کارمندی، مشاغل آزاد و کارآفرینی، ویژگی‌ها و چالش‌های  آن، در شرکت  نیکارو  آشنا  شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =