کد خبر: 311171
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
نشست فصلی مربیان هنری کانون استان کردستان برگزار گردید

نشست فصلی پاییز با حضور مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان دیروز یکشنبه به صورت آنلاین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از مربیان هنری در راستای برگزاری فعالیتهای هنری ، انجمن ها و کارگاه های عمومی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا برگزاری فعالیتها به صورت مجازی جهت تداوم فعالیتهای کانون و ارتباط مراکز با اعضا دارای اهمیت ویژه ای بود، در حال حاضر با توجه به بازگشایی مراکز و حضور اعضا در مراکز ،برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت حضوری مورد انتظار می باشد.

شیخی در ادامه بر اهمیت حضور اعضای مراکز در فراخوانها پرداخت و بهره گیری از پتانسیل مرکز و آرشیو آثار در زمان کم رنگ بودن حضور اعضا را از راهکارهای مناسب دانست.

در ادامه سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری استان در رابطه با آمار مربیان هنری در فراخوانهای بین المللی ، ملی و استانی صحبت کرد  وتعداد آثار ارسالی از سوی هر مربی بر اساس میزان ساعت موظفی را از شاخص های ارزشیابی دانست.

بخش اول نشست با بررسی آمارفراخوان ها و بحث و گفتگو در رابطه با آنها توسط مربیان پایان یافت و بخش دوم نشست به برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت حضوری اختصاص داده شد.

ساعدپناه با مروری بر دستورالعمل پذیرش عضو و اجرای فعالیتها و کارگاه های مراکز فرهنگی هنری، بر ضرورت برگزاری کارگاه های تخصصی بر اساس دستورالعمل تاکید کرد.

کارشناس هنری استان با تشکر از مربیان هنری که در فصول گذشته جهت برگزاری کارگاه های برخط استانی مشارکت داشته اند، استفاده از طرح درسهای مصوب در سایت کانون ، افزود: طرح درسهای کارگاه های تخصصی حضوری نیز باید از طرح درسهای مصوب ستاد بوده و براساس هر فصل در سطوح مختلف برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

ساعدپناه به شناسایی و معرفی اعضای مستعد مراکز به انجمن ها اشاره کرد و به حضور آنها در فراخوان ها را ازطریق انجمن پرداخت.

زمان پایانی  نشست به پرسش و پاسخ ، مربیان هنری و کارشناس هنری استان اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =