کد خبر: 311241
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
برگزاری  نمایشگاه «یلدای کوچک من»

اعضای شورای اسلامی استان وشهرستان نیشابور از نمایشگاه یلدای کوچک من بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

در آستانه شب یلدا و همزمان با برگزاری نمایشگاه کاردستی اعضای کتابخانه پستی نیشابور با عنوان (یلدای کوچک من)، رئیس و اعضا شورای اسلامی استان و شهرستان نیشابور از این نمایشگاه دیدن کردند.

زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام مطلب فوق گفت: با هدف آشنایی اعضا با آداب و رسوم فرهنگی و گرامی داشت سنت های پیشینیان، برای دومین بار در طول سه سال گذشته با دعوت از اعضای کتابخانه پستی نیشابور جهت ساخت کاردستی هایی با موضوع یلدا و آیین آن، نمایشگاه یلدای کوچک من در محل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور بر پا شده است.

در نخستین روز این نمایشگاه سید مومن حسینی رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی و شهر نیشابور، سید رضا کراری رئیس شورای شهرستان نیشابور و سعید نیرآبادی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی نیشابور ضمن بازدید از آثار اعضا در جریان فعالیتهای کتابخانه پستی در جهت پرورش استعدادهای اعضا و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قرار گرفتند.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ اثر که با کمترین امکانات و خلاقیت بسیار توسط اعضا ساخته شده است ، از روستاهای : آهوان، کوشان، شادمیانه، سهل آباد، تپه جیک، مدرسه ناهید نخودی و مدرسه شهید هادی جعفری(وکیلی ۳) در معرض دید قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا ۱۰ دی ماه هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور واقع در خیابان شریعتی انتهای باغ ملی برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =