نام اعضا و مربیان کانون استان تهران در بین برترین‌های جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

با پایان جشنواره و اعلام نام برترین‌های امسال، اعضا و مربیان کانون استان تهران، در بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به عناوین درخشانی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ آیین اختتامیه‌ی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور مدیرعامل کانون و مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش، قصه‌گویان و برگزیدگان بخش‌های مختلف همزمان با روز پایانی پاییز برگزار شد و جشنواره برترین‌های خود را در بخش‌های مختلف شناخت.

در این رخداد بزرگ فرهنگی که به مدت پنج روز و از تاریخ ۲۵ آذرماه تا شب یلدا شاهد اجرای قصه‌گویان در بخش‌های مختلف بود، ستاره خالقی عضو خلاق و پرتلاش مرکز دماوند استان تهران در بخش ملی (دختران و پسران) توانست با اجرای قصه‌ی "خجّه پر چونه" نام خود را به عنوان برگزیده ثبت کند.

همچنین در بخش پادکست پژوهشی، فاطمه گلچین، قصه‌گو و کارشناس روابط عمومی اداره‌کل کانون استان تهران، توانست با پادکست «قصه‌گونه» عنوان برگزیده را کسب کند. در بخش پادکست قصه‌گویی (دختران و پسران) نیز نازنین‌زهرا مهدی‌زاده عضو توانمند مرکز ۲۰ تهران، برای پادکست «آرزوی دنیا» با نظر هیئت داوران، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

اما در بخش قصه‌گویی به زبان اشاره که امسال برای اولین بار به صورت مستقل در جشنواره اجرا می‌شد، استان تهران سه مربی و یک عضو تقدیری داشت.

فاطمه‌ گلچین از واحد روابط عمومی کانون استان تهران، لیلا مکانی مسئول مرکز شماره‌ی ۲۵ تهران، الهه تاجیک مربی فرهنگی مرکز شماره‌ی ۲۲ تهران و معصومه پورامامعلی عضو ارشد مرکز فراگیر شماره‌ی ۲۰ تهران، قصه‌گویانی بودند که توانستند در این بخش، با رأی هیئت داوران عنوان شایسته‌ی تقدیر را به خود اختصاص دهند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با دبیری محمد گودرزی‌دهریزی، با حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره‌ی جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =