همسان‌ کردن دریافتی همکاران کانون در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با کارکنان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری از همسان‌ کردن دریافتی همکاران قراردادی با کارمندان رسمی‌ در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این نشست که مدیران و کارشناسان شاغل در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری نیز در آن حضور داشتند در ابتدا میلاد حضرت مسیح(ع) را به مسیحیان تبریک گفت و در ادامه گفت: یکی از مناسبت‌هایی که در روزهای آینده در پیش داریم سالگرد شهادت برادر رشید اسلام شهید سلیمانی است.
علی‌اکبرزاده گفت: شهید سلیمانی برای همه به عنوان یک الگو مطرح است و منش و رفتار این شهید بزرگوار باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد و به عنوان الگوی رفتاری به کودکان و نوجوانان معرفی شود. شهادت ایشان برای ما بسیار سنگین و غیرقابل جبران است اما باید تلاش خود را انجام دهیم تا الگویی برای کودکان و نوجوانان باشند.
وی تصریح کرد: من از برنامه‌ریزان و کسانی که در طراحی کارهای کانون دخیل هستند تقاضا دارم، تفکرات شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند و از تولید کنندگان برنامه‌های کانون خواهش می‌کنم تا کارهای فاخری در این رابطه تولید کنند.


مدیرعامل کانون در ادامه با ابراز خرسندی از دیدار کارشناسان کانون، کنار هم قرار گرفتن این جمع را نشان‌دهنده افکار و ایده‌های گوناگون و همچنین بروز خلاقیت دانست و گفت: این دیدار فرصتی است برای استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف و با شنیدن نظرات و پیشنهادها می‌توانیم جدا از کمک و همفکری به یکدیگر، زمینه‌های رشد و تعالی کانون را بیش از پیش فراهم آوریم.
وی افزود: یکی از اتفاق‌های خوبی که پیگیر انجام آن در سال آینده هستیم همسان کردن دریافتی همکاران قراردادی با کارمندان رسمی است. با توجه به اینکه هر ارگان و سازمان دولتی ردیف مشخص و سهمیه ثابت برای استخدام کارکنان خود دارد و ما نیز از این قانون مستثنی نیستیم، اما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حداقل در بخش دریافتی این عزیزان با مشکل مواجه نشوند و این تفاوت را به حداقل برسانیم.
علی‌اکبرزاده بعد از شنیدن صحبت‌ها و نظرات حاضران با بیان اینکه تمام مشکلات قابل حل است اما حل کردن بعضی از موارد نیاز به همکاری و همیاری شما دارد، اظهار کرد: حتما پیگیر تمام مواردی که مطرح شد خواهم بود. مطمئنا در این جلسه تمام مشکلات حل نخواهد شد اما یقینا می‌توان بخشی از آنها را مرتفع کرد.
مدیرعامل کانون تاکید کرد: بودجه کانون در سال آینده حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده که این بسیار خوشحال کننده است و امیدوارم با پیگیری‌های که انجام می‌دهیم در زمینه بهبود وضعیت حقوقی همکاران اقدامات موثری انجام دهیم.
وی در پایان با بیان اینکه من به همکاری با شما در کانون افتخار می‌کنم افزود: در دو سال گذشته به دلیل کرونا در همه جامعه مشکلات و ناامیدی‌هایی وجود داشته و کانون پرورش فکری نیز از آن مستثنی نبوده است ولی این امید وجود دارد که باز هم از پس مسائل و مشکلات جاری بر بیاییم و آنها را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =