کد خبر: 311394
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
«گوزن زرد» را شکار نکنید

کتاب «گوزن زرد» داستانی است به قلم سرور کتبی با تصویرگری بابک عامل‌قریب، روایتی است از زندگی گوزن زرد که به دلیل شکار بی‌رویه در حال انقراض است.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب را در کنار ۱۰ جلد دیگر مجموعه‌ «آهای، مواظب ما باشید!» روانه‌ بازار کتاب کرده است.
این کتاب جلد پنجم از یک مجموعه ۱۱‌ جلدی و داستان گروهی از جانوران ساکن در جنگلی است که زندگی بسیار پرخطری را تجربه می‌کنند و سعی دارند شرایطی را مهیا کنند تا زندگی بی‌خطری داشته باشند.
این مجموعه به کمک داستان‌ها و تصویرهایش، کودکان را با این گروه از جانوران آشنا می‌کند و به آنها یاد می‌دهد که چرا زندگی این جانوران در معرض خطر است.
کودکان با خواندن این داستان‌ها می‌آموزند که چه‌طور به محیط زیست و جانورانی که در آن زندگی می‌کنند، کمک کنند.
نویسنده‌ در این کتاب که مناسب گروه سنی بالای ۹ سال (نونهال) است، به دلایل انقراض «گوزن زرد» اشاره می‌کند و اطلاعاتی در مورد چگونگی و زیستگاه این حیوان در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.
این کتاب در ۲۸ صفحه با قیمت ۲۵هزار تومان و در شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
کتاب‌های این مجموعه با جلدی ضخیم و کاغذ فاخر تهیه و تولید شده و هم‌اکنون در تمام فروشگاه‌های کانون پرورش فکری و همچنین پایگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی این مجموعه به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
زندگی گونه‌های جانوری در معرض انقراض ایران در قالب مجموعه ۱۱ جلدی «آهای، مواظب ما باشید!»، به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =