کد خبر: 311453
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
بازدید 455
عضو کانون پرورش فکری قم برگزیده دومین مهرواره «داستان» آفرینش شد

نرگس ریش سفیدی عضونوجوان کانون استان قم برگزیده دومین مهرواره «داستان آفرینش» از سوی انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،در پایان دو مرحله داوری و از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری معرفی شدند.

بر اساس این خبر، از این تعداد، آثار ۲۱ نفر نیز در بخش ویژه طنز در فهرست برگزیدگان قرار گرفت.

اعضای هیات انتخاب آثار در مرحله اول متشکل از عالمه میرشفیعی، سمیه آورند، عزت صدیقی‌لویه، بتول پورشیخ، زهرا غلامی و حسین قربان‌زاده، همگی از کارشناسان و مربیان داستان‌نویس کانون استان‌ها بودند.

در مرحله پایانی این مهرواره مژگان بابامرندی، فرزانه رحمانی و عباس قدیرمحسنی؛ سه نفر از اهالی قلم و نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار انتخاب نهایی آثار و برگزیدگان را انجام دادند که در این بین  در بخش ویژه طنز، نرگس ریش سفیدی عضونوجوان مرکز نه و عضو انجمن ادبی همین نزدیکی به هدایتگری زهره عیسی آبادی مربی ادبی کانون استان قم  بعنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.  

گفتنی است به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا شرایط برگزاری مهرواره به شکل حضوری و مراسم پایانی همچنان فراهم نیست. اما با ارسال هدایای فرهنگی و لوح سپاس از برگزیدگان قدردانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =