کد خبر: 311456
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
بازدید 1023
دو عضو نوجوان کانون گلستان، برگزیده دومین مهرواره داستان آفرینش

دومین مهرواره داستان آفرینش که در مهر ۱۴۰۰ با انتشار فراخوان سراسری کار خود را آغاز کرده بود، در اولین روزهای زمستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در پایان دو مرحله داوری و از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری معرفی شدند.

در مرحله پایانی این مهرواره مژگان بابامرندی، فرزانه رحمانی و عباس قدیرمحسنی؛ سه نفر از اهالی قلم و نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار انتخاب نهایی آثار و برگزیدگان را انجام دادند که در این بین «در بخش آزاد مهسا جدیدی عضو مرکز شماره یک کانون گرگان به هدایتگری معصومه شهریاری مربی ادبی و در بخش ویژه طنز، نورا اسکافیان عضو کانون شماره دو گنبدکاووس به هدایتگری عزت‌الله شرافت» مربی ادبی کانون بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

مهسا جدیدی
نورا اسکافیان

گفتنی است به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا شرایط برگزاری مهرواره به شکل حضوری و مراسم پایانی همچنان فراهم نیست. اما با ارسال هدایای فرهنگی و لوح سپاس از برگزیدگان قدردانی می‌شود.

همچنین همانند سومین مهرواره شعر آفرینش، در بخش جنبی دومین مهرواره داستان آفرینش نیز سه کارگاه تخصصی نقد داستان به صورت مجازی برای برگزیدگان این رویداد برگزار خواهد شد.

اسامی برگزیدگان دومین مهرواره «داستان» آفرینش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =