نشست بصیرتی در کانون لرستان برگزار شد

درگرامی داشت حماسه 9 دی درمرکز کانون شهرستان اشترینان نشست بصیرتی با موضوع : بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی امام جمعه این شهرستان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: در گرامی داشت روز نهم دی، فعالیتهای مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان و اداره کل با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجراشد.
درمرکز کانون شهرستان اشترینان نشست بصیرتی با موضوع : بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی امام جمعه این شهرستان، اعضای نوجوان مرکز، مربیان و جمعی از مسئولان و معلمان برگزارشد. 
حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی درابتدا ی این برنامه ضمن تشکر از کانون پرورش فکر ی لرستان به خاطر برگزاری نشست در خصوص حماسه نهم دی مطالبی رو عنوان داشت و گفت: بابصیرت و آگاهی خطوط دشمن را بیشتر بشناسیم.
امام جمعه اشترینان افزود: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ ایران و برگ زرینی است از افتخارات زنان و مردان ایرانی است مردم ایران در این روز حماسه آفریدند. ملتی که بارها با بصیرت خود بر دهان استکبار و یاوه مشت سنگینی فرود آوردند و باردیگر چهره منافقان را افشا کردند و به زباله دان تاریخ فرو انداختند  چرا که مشعل حماسه حسینی(ع) ملت ایران هرگز خاموش نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای دفاع مقدس بیان داشت: از کتب زندگینامه مربوط به شهدا برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی استفاده کنید.
 وی به اعضای کانون حاضر درنشست توصیه کرد: در فضای مجازی با بصیرت و آگاهی و حضوریابید و دشمن را بشناسید.
سخنران این نشست جهت آشنایی بیشتر اعضا با بصیرت جملاتی و احادیثی را بیان کرد.
در بخش بعدی این نشست مربی مسئول مرکز به معرفی کانون و بیان گزارشی از عملکرد مرکزفرهنگی هنری پرداخت.
درادامه اعضا در مسابقه «نوشتن بهترین جملات بصیرتی» شرکت کردند که قرار است پس از داوری و انتخاب بهترین ها، لوح تقدیر و جوایزی به برگزیدگان اهدا شود.
این نشست با بازدید حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی امام جمعه این شهرستان اشترینان از کارگاه های مختلف مرکز و گفت و گو با اعضا و مربیان به پایان رسید.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =