برگزیدگان دومین مهرواره «داستان» آفرینش کانون استان اصفهان معرفی شدند

دومین مهرواره داستان آفرینش با داوری آثار ارسالی به دبیرخانه، در اولین روزهای زمستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در پایان دو مرحله داوری و از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری معرفی شدند.

بر اساس این خبر، از این تعداد، آثار ۲۱ نفر نیز در بخش ویژه طنز در فهرست برگزیدگان قرار گرفت.

در این میان و در بخش آزاد اعضای نوجوان ؛ محدثه جنتی ، فاطمه داشاب ، ریحانه عابدینی ، ریحانه طاِیفی ، نگین سادات میرخلف و در بخش ویژه طنز اعضای نوجوان ، یلدا زارع ، فاطمه داشاب ، علیرضا ترابی ، زهرا محمدی ، بهناز نجفی، مبینا دشتی و مهسا کدخدایی عضو ارشد کانون ، به عنوان برگزیدگان این مهرواره انتخاب شدند. 

اعضای هیات انتخاب آثار در مرحله اول متشکل از عالمه میرشفیعی، سمیه آورند، عزت صدیقی‌لویه، بتول پورشیخ، زهرا غلامی و حسین قربان‌زاده، همگی از کارشناسان و مربیان داستان‌نویس کانون استان‌ها بودند.

در مرحله پایانی نیز مژگان بابامرندی، فرزانه رحمانی و عباس قدیرمحسنی؛ سه نفر از اهالی قلم و نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار انتخاب نهایی آثار و برگزیدگان را انجام دادند.

برگزیدگان دومین مهرواره «داستان» آفرینش کانون معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =