مدیرعامل کانون آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

مدیرعامل کانون پرورش فکری با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱ کانون استان تهران در جمع اعضای ارمنی کانون آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت شروع سال نو میلادی مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیداری صمیمانه با تعدادی از کودکان ارمنی عضو کانون گفت‌وگو کرد.
در ادامه مراسم مدیرعامل کانون با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی گفت: حضرت عیسی جایگاه بالایی دارند و عنوان عیسی بن مریم برای ایشان نشان از جایگاه والای مادرشان حضرت مریم(س) دارد که در میان زنان زمان خود برتری داشت و این بیان خداوند است.
بعد از صحبت‌های علی‌اکبرزاده، در فضایی دوستانه و صمیمی کودکان و والدین نظرات و حرف‌های خود را بیان کردند.  


اجرای قصه‌ای با موضوع سال نو از سوی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از دیگر بخش‌های این برنامه بود.  
در پایان هدایایی به‌عنوان عیدی سال نو از سوی مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون، به بچه‌های ارمنی و دو تن از همکاران ارمنی کانون اهدا شد و در ادامه یکی از اعضای کودک به زبان ارمنی از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد.
در انتها مدیرعامل کانون با یادکردن از شهدای ارمنی و با دعای ایجاد صلح و دوستی در جهان به برنامه پایان داد و حاضران برای گرفتن عکس یادگاری با مدیرعامل و مربیان کانون حاضر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =