برگزاری جلسه‌ی شورای توسعه مدیریت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه و توجه به شرایط ویژه‌ی موجود آنگاه که با نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها همراه شود، توسعه‌ی پایدار را به دنبال خواهد داشت که ثمره‌ی آن در سازمان قابل مشاهده خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای توسعه مدیریت در کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: پایگاه قلبی و اعتقادی این بزرگان در نزد همه‌ی انسان‌های مومن و آزاده جایگاهی استوار است و ما برای بهبود اوضاع معنوی خود نیازمند شناخت و توسل به ایشان هستیم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی کانون، اتمام این پروژه‌ها را نیازمند هم‌افزایی و بهره‌گیری از خرد جمعی دانست و گفت: تاثیری که همه‌گیری بیماری کرونا بر همه‌ی جنبه‌های زندگی فردی و اجتماعی گذاشت، این بخش از فعالیت‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده، که خوشبختانه با بهبود شرایط بیماری، استفاده بهینه از آنها را در دستور کار قرار دارد.

مدیریت هزینه‌ها و کاهش آن دیگر بخش سخنان مدیرکل کانون بود که در این زمینه با برشمردن تلاش‌هایی که در این زمینه صورت‌گرفته، عنوان کرد: توسعه‌ی این کار نیازمند همکاری و همراهی همه‌ی همکاران و حساسیت آنان نسبت به اهمیت موضوع است تا با یک حرکت عمومی بتوان نتایج بهتری را حاصل کرد.

هادی سپس افزود: برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه و توجه به شرایط ویژه‌ی موجود آنگاه که با نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها همراه شود، توسعه‌ی پایدار را به دنبال خواهد داشت که ثمره‌ی آن در سازمان قابل مشاهده خواهد بود.

مسایل جاری مراکز بخش پایانی سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جلسه‌ی شورای توسعه مدیریت بود که در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل، همکاران در حوزه‌های گوناگون مالی و اداری، رفاهی و مدیریت سبز گزارش‌هایی ارایه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =