گرامیداشت حماسه ی 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مراکز کانون کردستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی حماسه ی 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، معرفی وقایع حماسه ی ۹ دی و شهادت شهید قاسم سلیمانی، قصه گویی با موضوع شهادت قصه های بالهای آبی من، شهر بی خاطره و آخرین سیب، شعر خوانی از کتاب صدای بال لک لک ،معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی  و کاردستی کلاژ تمثال شهید قاسم سلیمانی از جمله فعالیت های اجرایی مرکز شماره 3 بهاران سنندج بود که با حضور اعضا برگزار گردید.

مرکز فرهنگی هنری سریش آباد نیز به همین مناسبت به اجرای برنامه های معرفی حماسه نهم دی ماه، معرفی شخصیت امام خامنه ای(مدظله العالی)، طرح‌ نامه ایی به رهبرم و بحث آزاد با موضوع بصیرت یعنی چه پرداختند.

کارگاه نقاشی،معرفی شخصیت سردارقاسم سلیمانی باتوجه به وصیتنامه تصاویرشهید قاسم سلیمانی ،قاب سازی آثار و نوشته های سردارسلیمانی از جمله برنامه های مرکز شماره 2 بانه به مناسبت حماسه ی 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی بود .

مرکز فرهنگی هنری بیجار با اجرای فعالیت قصه گویی با موضوع ایثار و شهادت و ترویج امر فداکاری در بین اعضا، معرفی شخصیت سردار دلها و معرفی دهه بصیرت و واقه نهم دی ماه این روز های مهم تاریخی  را در ذهن اعضا ماندگار کردند.

بازدید دبستان شهید مطهره به مناسبت هفته بصیرت و گرامی داشت سردار دلها مرکز ، معرفی شخصیت سردار سلیمانی، قصه گویی، مسابقه نقاشی، دلنوشته ادبی از برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری موچش بود که همزمان با دهه بصیرت برگزار گردید.

با هدف ترویج روحیە فداکاری و نشر ارزشهای میهن دوستانه، مسابقەی انتقال پیام با استفادە از جملات و پیامهایی با مضمون فداکاری، ارزش دوستی، کمک بە همنوع و میهن دوستی با حضور دانش آموزان دبستان رویش زندگی برگزار گردید، در این مسابقە تاکیدبراین بود کە اعضا با انتقال پیامها، مفهوم جملات را در ذهن خود درونی کردە و بە اهمیت هر پیام پی ببرند

همچنین معرفی شخصیت سردار سلیمانی به عنوان قهرمان شجاع ایرانی، شعر خوانی و بیان خاطراتی از شهید، نقاشی و کشیدن گل لاله به عنوان نماد شهیدان از برنامه های مرکز فرهنگی هنری شماره 2 مریوان بود

مرکز فرهنگی هنری دهگلان با دعوت ار مدارس و اجرای برنامه های قصه گویی، نمایش فیلم و معرفی سردار شهید سلیمانی  دهه ی بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

دیروز با حضور دانش آموزان دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز فرهنگی هنری قروه با اجرای برنامه های معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادتها و راه و مسیر زندگی ایشان معرفی و خاطرات دفاع مقدس حاج قاسم برای اعضا گرامی داشته شد و نماهنگ و معرفی بصورت کلیپ نیز برای اعضا به نمایش انجام شد .سپس اعضا با مقوا و کاغذ رنگی قاب سازی را انجام دادند و با نوشته های انا قاسم سلیمانی و سردار دلها راهت ادامه دارد قابها را با عکس سردا و نوشته ها مزین نمودند و اوای  انا قاسم سلیمانی را یک صدا سردادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =