ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با دیگر هم‌وطنان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در کانون استان برگزار شد.

فرارسیدن دومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر شرایطی را فراه کرد تا مردم قدرشناس ایران با برگزاری مراسم و ویژه‌برنامه‌های گوناگون این روز را گرامی بدارند که در این میان همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم با برگزاری مراسمی یاد و خاطره‌ی این فرمانده بزرگ را گرامی بدارند.

روخوانی قرآن کریم، معرفی شخصیت شهید سلیمانی، شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، نقاشی، مداحی و برگزاری مسابقه‌های اطلاعات عمومی در این زمینه بخشی از برنامه‌های مراکز بود.

یکی دیگر از فعالیت‌های مراکز حضور و اجرای برنامه در مراسم محوری شهرستان‌ها بود که در این بخش مسئولان محلی از کیفیت اجرای همکاران و اعضا تقدیر کردند، که نمونه‌ی بارز آن حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در منزل یکی از اعضای کانون بود که در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران مرکز فرهنگی‌هنری نیکشهر، از عضو مرکز به سبب اجرای وی در مراسم تقدیر شد.

مراکز فرهنگی‌هنری بزمان، بمپور، دلگان، شماره دو زاهدان، شماره دو خاش، میرجاوه، نیکشهر و نیمروز از جمله مراکزی بودند که در این زمینه برنامه اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =