کانون ایلام در ردیف برترین های محیط زیست قرار گرفت

کانون ایلام در تازه ترین ارزیابی عملکرد ادارات و سازمان های دولتی در زمینه مدیریت سبز و حفظ محیط زیست، با کسب امتیاز کامل و تحقق صد در صداهداف این ارزیابی، نمره عالی را به خود اختصاص داد و از میان 53 اداره در ردیف پنج برتر آن قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات و سازمان های دولتی درزمینه مدیریت سبز و محیط زیست، کانون ایلام با کسب امتیاز کامل و تحقق کامل اهداف محیط زیستی در ردیف پنج اداره برتر ارزیابی عملکرد درآمد. این ارزیابی از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و با تایید سازمان محیط زیست،شرکت گاز،شرکت برق و آب با در نظر گرفتن تعداد ۵۳ اداره ارائه شده است که کانون ایلام در جدول شرح وضعیت ارزیابی بالاترین رتبه‌ی آن یعنی عالی را کسب کرده است. در کانون ایلام علاوه بر رعایت استاتداردهای مورد نظر ،فعالیت ها و نمایشگاهها و برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری بسیاری با موضوع مخیط زیست به اجرا در آمده است و یکی از محورهای مهمی است که به آن می پردازد.

گفتنی است که اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،اداره کل نوسازی  مدارس، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل محیط زیست و بیمه سلامت پنج اداره برتر این ارزیابی به شمار می روند که نمره عالی را کسب کردند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه   می دهد.که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند. علاوه براین ها  بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.  درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =