درخشش اعضای کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی " آفرینش "

شایستگان تقدیر هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دو رشته عکاسی و سفال‌گری معرفی شدند.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در مجموع ۲۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از آن میان ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

کارشناس آفرینش‌های هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت:هیأت داوران رشته «عکاسی» شامل بهنام زهری‌سامیان، مامک یحیی‌پور و سمیرا صحرانورد، از میان ۲۸۰ اثر انتخابی در مرحله اول در چهار گروه سنی، در مجموع، ۲۰ اثر را به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

فرشته حق نظری اظهار داشت:همچنین هیأت داوران بخش «سفال‌گری» شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌راد از میان ۳۱۲ اثر در شش گروه سنی، در مجموع ۲۶ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۳ اثر شایسته قدردانی دانستند.

وی ابراز داشت: براین اساس مهدیه گوهرگانی و آیدا عباسی اعضای مرکز فرهنگی هنری  شماره ۲ گچساران در بخش عکاسی و مبینا رسولی عضو مرکز فرهنگی هنری سی سخت در بخش سفالگری شایسته تقدیر شدند .

هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =