سرگرمی «کلمه‌ساز» تولید می‌شود

سرگرمی «کلمه‌ساز» از تازه‌ترین محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همکاری شرکت «بازی‌تا» تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرگرمی «کلمه‌ساز» با دارا بودن حروف انگلیسی با هدف کمک به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان و با مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت «بازی‌تا» در مرحله طراحی و پیش تولید قرار دارد.

این سرگرمی با شمارگان ۱۰هزار عدد برای گروه سنی ۸ سال به بالا طراحی و تولید خواهد شد، اما کودکان در گروه‌های سنی پایین‌تر نیز با توجه به سطح آشنایی به زبان انگلیسی می‌توانند از این بازی استفاده کنند.

امروزه در سیستم‌های آموزشی سراسر دنیا در کنار کتاب، از ابزارهای کمک آموزشی استفاده می‌شود و این سرگرمی نیز در گروه سرگرمی‌های آموزشی و کمک آموزشی قرار دارد.

مدیر شرکت «بازی‌تا» درباره این محصول بیان کرد: زبان‌آموزان، کودکان و نوجوانان با این سرگرمی، آموزش آسان‌تر و یادگیری ماندگارتری را در قالب بازی و آموزش تجربه خواهند کرد و همان‌طور که در شعار بازی آورده شده، بدون محدودیت می‌توانند کلمات انگلیسی در سطوح مختلف بسازند.

محسن رجبی افزود: این بازی در کنار آموزش و تقویت مهارت انگلیسی بازیکنان، تمرکز و مهارت یادگیری آنها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شرکت «بازی‌تا» با طراحی و تولید سرگرمی‌های آموزشی، کمک آموزشی و فکری به دلیل دقت در طراحی و کیفیت مطلوب محصولات توانسته مخاطبان بسیاری در گروه سنی کودک و نوجوان در سطح کشور داشته باشد.

سرگرمی «ذره‌بین» که تاکنون چهار بار تجدید تولید شده از دیگر همکاری‌های مشترک اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شرکت «بازی‌تا» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =