بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در مرکز فراگیر شماره ۴۰ تهران برگزار شد

با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، معاون فرهنگی این اداره‌کل و مربیان و اعضای مرکز فراگیر شماره‌ی ۴۰ تهران، ویژه‌برنامه‌ای در جهت گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ ویژه‌برنامه‌ی بزرگداشت سردار شهید، قاسم سلیمانی با اجرای فعالیت‌های متنوع توسط مربیان و اعضای مرکز فراگیر شماره ۴۰ تهران و با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، معاون فرهنگی این اداره‌کل و مربیان و اعضای این مرکز به اجرا در آمد. 

این مراسم که با مجری‌گری زینب صباغ مربی مسئول مرکز ۴۰ و قرائت قرآن توسط علی زینال زاده عضو این مرکز آغاز شد، حاوی برنامه‌های متنوعی بود. در ابتدا سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران در خصوص جایگاه والای شهید و همچنین در رسای سردار سلیمانی با اعضا و مربیان مرکز صحبت کرد و پس از آن الهه تاجیک مربی مرکز 22 به اجرای قصه‌گویی پرداخت.

مداحی امیرعلی مشهدی، عضو دیگر مرکز ۴۰ بخش دیگری از برنامه بود که در ادامه‌ی آن اعضا و مربیان و میهمانان برنامه شاهد شعرخوانی شاهین امیری بودند. 

اجرای دکلمه توسط امیرحسین رحمانی عضو نوجوان مرکز ۴۰ بخش بعدی برنامه بود که روضه‌خوانی علی زینال‌زاده را در پی داشت. بخش بعدی برنامه‌های این مراسم قرائت دکلمه‌ای از آرمیتا صادقی عضو دیگر مرکز بود و در خاتمه از مربیان و اعضای فعال با اهدای لوح تقدیر سپاسگزاری شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =