بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی در زابل برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد شهادت حاج قاسم میرحسینی(جانشین و قائم‌مقام لشکر 41 ثارالله) و دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و سپاه پاسداران و ستاد اقامه نماز زابل در مصلای این شهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی در زابل برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه، که به مناسبت سی‌وپنجمین سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی(جانشین و قائم‌مقام لشکر 41 ثارالله) برگزار شد، بخش‌های گوناگونی چون ذکر خاطره، دل‌نوشته، سرود، پخش نماهنگ، سخنرانی و سرود اجرا شد. یکی دیگر از بخش‌های این برنامه که ویژه‌ی کودکان اجرا شد و طراحی آن را همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه‌ی زابل برعهده داشتند، برپایی ایستگاه نقاشی و کاغذ و تا بود که با همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل، سیار روستایی و پستی انجام شد.

معرفی شخصیت، شعرخوانی، خاطره‌گویی و اهدای کتاب برای کودکان هم در این ویژه‌برنامه، که با حضور گسترده مردم و مسئولان از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه در زابل و فرماندار همراه بود، اجرا شد.

گفتنی است یکی دیگر از محورهای این ویژه‌برنامه گرامی‌داشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی(فرمانده لشکر 41 ثارالله در زمان دفاع مقدس) بود که به همین واسطه دوستی بسیار نزدیکی بین این دو شهید بزرگوار برقرار شد، به گونه‌ای که سردار سلیمانی تا هنگام شهادت نیز از شهید میرحسینی به طور ویژه یاد می‌کردند از جمله از ایشان به عنوان مالک اشتر سپاه اسلام تعبیر کردند.

شهید میرحسینی پس از رشادت‌های فراوان در دفاع مقدس سرانجام در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =