برگزاری کارگاه‌های زمستانی کانون تهران با ۱۶۸ عنوان فعالیت برخط کشوری و استانی

فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فصل زمستان مراکز کانون استان تهران، با حضور اعضا در گروه‌های سنی مختلف، در قالب ۱۶۸ عنوان کارگاه کشوری و استانی به صورت برخط در حال اجرا و برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به رسم و روال فصول گذشته، با انتشار فراخوان برای گروه‌های سنی مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضا پس از بررسی کارگاه‌های موجود و آگاهی از کم و کیف آنها بر اساس علاقه‌مندی و استعداد، در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کردند.

سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، با ابراز رضایت از کمیت و کیفیت کارگاه‌های سال ۱۴۰۰ تا این لحظه و اشاره به شرایط مطلوب دوره‌های فصل زمستان، تعداد این کارگاه‌های برخط را ۱۶۸ عنوان اعلام کرده که نسبت به فصل مشابه در سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

گفتنی‌ست؛ این کارگاه‌ها عمدتاً به صورت برخط و توسط کارشناسان و مربیان مراکز کانون استان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی نوباوه، نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان، با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از مربیان مجرب در حال اجرا و برگزاری است.

کانون استان تهران در فصل زمستان، مبادرت به برگزاری ۱۶۸ کارگاه نموده که از این تعداد ۱۴۹ کارگاه استانی بوده و ۱۹ کارگاه به صورت ملی برگزار می‌شود. از ۱۹ کارگاه ملی ۱۴ مورد مربوط به فعالیت‌های فرهنگی، ۳ مورد هنری، ۱ مورد ادبی و ۱ مورد به کارگاه علمی-پژوهشی اختصاص دارد. در حوزه‌ی استانی نیز ۴۲ کارگاه فرهنگی، ۸۲ کارگاه هنری و ۲۵ کارگاه ادبی برای گروه‌های سنی مختلف در حال برگزاری می‌باشد.

گفتنی‌ست با توجه به بهبود شرایط بیماری کرونا در کشور و پایین آمدن چشم‌گیر آمار کرونا در استان تهران، در کنار این کارگاه‌های برخط، برخی کارگاه‌ها نیز به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

حسینی در پایان از پیگیری و تلاش بی‌وقفه‌ی پرسنل حوزه‌ی معاونت فرهنگی، تیم روابط عمومی، واحد فناوری و مربیان مراکز قدردانی کرده و بخش قابل‌توجهی از برگزاری دقیق و باکیفیت کارگاه‌های برخط را حاصل تلاش آنان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =