حضور رئیس آموزش و پرورش دماوند در کانون پرورش فکری این شهرستان همزمان با سالروز تأسیس کانون

در سالروز ۵۶ سالگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زهرا طاولی رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند به همراه معاونین خود از مرکز دماوند استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ زهرا طاولی، رئیس آموزش و پرورش دماوند به مناسبت تولد کانون به همراه معاونین این اداره، در مرکز دماوند حاضر و با زهره پازوکی  مسئول مرکز دماوند دیدار و گفت و گو کردند.

زهرا طاولی ضمن شادباش به مناسبت سالگرد ۵۶ ساله شدن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از زحمات مسئول و مربیان مرکز دماوند تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد این دو نهاد فرهنگی بیش از پیش بتوانند در راستای پرورش کودکان و نوجوانان خلاق و مستعد با هم تعامل داشته باشند.

بر همین اساس و پس از گفت و شنود بین مسئولان این دو نهاد همسو، تصمیم بر آن شد کانون در زمینه‌ی فعالیت المپیاد خوانش (ویژه‌ی پایه‌ی هشتم) در مرکز دماوند پذیرای دانش‌آموزان منتخب مدارس شهرستان دماوند بوده و مربیان این مرکز در زمینه‌ی خوانش اشعاری از بزرگان ادبیات فارسی از جمله حافظ، سعدی، مولوی و فردوسی همراه آنان باشند.

گفتنی‌ست؛ این اعضا در مرحله‌ی اول این المپیاد در سطح مدرسه، با خوانش محتوای کتاب‌های درسی به رقابت خواهند پرداخت و در مرحله‌ی منطقه‌ای با عضویت در کانون مرکز دماوند ضمن استفاده از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دیگر امکانات مرکز، ادامه‌ی این المپیاد را با همراهی مربیان کانون طی خواهند کرد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =