برگزاری بیستمین نشست انجمن نویسندگان نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز اندیمشک

بیستمین نشست انجمن نویسندگان نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو اندیمشک با حضور اعضا و رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نوزدهمین نشست مجازی انجمن نویسندگان با موضوع نقد و بررسی آثار نوجوانان و با حضور سارا خادمی پور نویسنده و منتقد ادبی و اعضای مراکز کانون شهرستان اندیمشک در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو این شهرستان تشکیل شد.

خادمی‌پور در این نشست گفت: آشنایی اعضا با عناصر داستان جز اولویت‌های دانستنی برای نویسندگان جوان است.

او ابتدا اعضا را به شکل کارگاهی وارد بحث و گفتگو کرد و در ادامه به نقد و بررسی آثار پرداخت.

وی در ادامه تاکید کرد؛ اعضا به لحن توجه کنند، نوع آن را بشناسند و در کاغذ نقاط قوت را یادداشت کنند.

خادمی پور با اشاره به عناصر دیگری مثل شخصیت‌پردازی، گفت‌وگو و تأثیر لحن داستانی بر این دو عنصر، اهمیت عنصر لحن و ارتباط آن با بقیه عناصر را بیان کردند.

این نویسنده و منتقد ادبی، تأکید داشتند اعضا با زیرکی شخصیت‌ها را از اطرافیان خود انتخاب کنند تا بهتر بتوانند به آن‌ها بپردازند و به همین منظور از اعضا خواستند همیشه دفترچه یادداشتی با خود برای شکار سوژه‌ها همراه داشته باشند.

بر اساس این گزارش دریا محمدی، فاطمه زهرا خیرمندی و یاسمن بازغی از جمله اعضای نوجوان کانون مراکز اندیمشک بودند که به اشتراک‌گذاری و خوانش اشعار خود در این نشست پرداختند.

این رویداد ادبی توسط پوران الهی فر نماینده‌ی انجمن آینه‌های ناگهان اندیمشک برگزار و با نقد و بررسی کامل و دقیق آثار اعضا به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =