کتاب، نبض حیات فرهنگی جامعه است

حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری، هم سو با فرایند طرح ساماندهی کتاب در مراکز فرهنگی، کتاب را نبض حیات فرهنگی جامعه خواند و ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر درحوزه‌ی کتاب را یکی از عوامل دسترسی و گستردگی کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ا... آسمند سرپرست کانون استان، هم سو با عملیاتی شدن طرح ساماندهی کتاب در مراکز فرهنگی که به منظور  به روز رسانی اطلاعات کتاب‌های موجود و بررسی کمی و کیفی  منابع مطالعاتی مخاطبان درحال انجام است، کتاب را نبضِ حیات فرهنگی جامعه و عامل رشد وتوسعه‌ی فکری کودکان ونوجوانان خواند و گفت: یکی از موضوعاتی که در سرفصل برنامه‌های کانون کشور و به تبع آن استان، قرار گرفته است؛ ایجاد شرایط مطلوب‌تر و ارائه خدمات بهتر  در زمینه‌ی کتاب به مخاطبین  است، که این امر موجب ارتقا و اعتلای وضعیت کتاب در چرخه‌ی فعالیت‌های فرهنگی مراکز خواهد شد.

وی در ادامه، با تاکید بر نقش مسوولین و مربیان مراکز فرهنگی استان در انجام دقیق این بازنگری، ابراز امیدواری کرد که نتایج این اقدام ارزشمند؛ زمینه‌ی تربیت نسلی اهل کتاب، متفکر و اندیشه‌ورز را فراهم نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =