کانون و پلیس فتای استان کرمانشاه در برگزاری «پویش کودکان سایبری» همکاری می‌کنند

در دیدار صبح روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰‌، پلیس فتا با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، درباره همکاری برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در حوزه فضای مجازی گفت‌وگو شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار صبح روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰‌، پلیس فتا با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، درباره همکاری برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در حوزه فضای مجازی گفت‌وگو شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری پویش کشوری«کودکان سایبری» که با هدف افزایش امنیت فضای سایبری برای کودکان در حال برگزاری است، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در اجرای این پویش در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی همکاری می‌کند.

فتاحی همچنین گفت: پویش کودکان سایبری، برای صیانت از کودکان و نوجوانان در مقابل خطراتی است که این قشر در فضای مجازی با آن روبه‌رو می‌شوند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه از همکاری کانون در نصب بیلبورد، انتشار انیمیشن‌های آموزشی، انتشار محتوای آموزشی، برگزاری کلاس های آموزشی برای کودکان، برگزاری مسابقه‌هایی در راستای آموزش و آشنایی کودکان با خطرهای فضای سایبری، ایجاد پل ارتباطی میان کودکان و خانواده‌ها با پلیس فتا، و... با هدف کاهش جرائم سایبری در میان قشر کودک و نوجوان خبر داد.

پویش «کودکان سایبری» که از روز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ آغاز شده است به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =