جلسه کمیته استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در کانون فارس برگزار شد

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد استانی دهه فجر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و تعدادی از اعضای این کمیته در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، این جلسه به منظور همفکری و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان فارس تشکیل شد.

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس در این نشست بر بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با تأکید بر ارائه‌ی دستاوردها، ارزش‌ها و عملکرد با رویکرد مخاطب‌محوری گفت: زمینه‌سازی آشنایی افزون‌تر مخاطبان کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب، حفظ و اعتلای هویت ایرانی – اسلامی و افزایش وحدت، امید، نشاط و پویایی کودکان و نوجوانان، تشریح ضرورت اتحاد، انسجام و وفاق ملی بین مردم مسلمان ایران و امت اسلامی در سراسر جهان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان قرآن و اهل‌بیت علیهماسلام، برجسته‌سازی خدمات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پیدایی، پویایی و تداوم انقلاب اسلامی از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان است. 

مدیر کل کانون فارس در ادامه گفت: مخاطبان این برنامه‌ها کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم تعاملی‌بودن برنامه‌ها، شادابی، نوآوری، خلاقیت و اهداف کمی و کیفی برنامه‌ها را در اجرا مورد نظر قرار داده و اثربخشی برنامه‌ها در زمینه‌ی ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم. امیدبخشی و نشاط‌آفرینی، توجه به نمادها و مفاهیم انقلاب اسلامی در فضاسازی و فراگیر بودن برنامه‌ها و طرح‌ها برای جذب مخاطب کودک و نوجوانان از جمله سیاست‌های اجرایی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر است که کامرانی به آن اشاره کرد.

در این نشست نمایندگان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری استان فارس به عنوان اعضای کمیته استانی به ارائه‌ی برنامه‌های پیش‌بینی شده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =