نگاهی به برنامه‌های اخیر مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

آخرین روزهای دی‌ماه در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با انجام فعالیت‌های متنوع همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای دی‌ماه  نیز مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین  با شور و نشاط به انجام فعالیت‌های متنوع می‌پردازند.

برگزاری نشست‌های برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر و انجام فضاسازی‌های این ایام از جمله مواردی است که در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان در حال اجراست.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین به مناسبت سال‌روز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، کارگاه ساخت نماهنگ و بحث آزاد درباره اهمیت احترام و تکریم مادران و همسران شهدا انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد در تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ میزبان امام جمعه این شهر(حجت الاسلام و المسلمین احمدخداوردی) و اعضای شورای شهر بود.در این دیدارمهمانان کانون ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌های کانون از پروژه نیمه تمام ساختمان جدید مرکز بازدید کردند و در یک نشست فرهنگی درباره راهکارهای توسعه فعالیت‌های کانون وهمکاری بین کانون و سایر دستگاه‌های فرهنگی ضیاآباد گفت و گو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =